Thursday, July 2, 2009

Senyum Pagi 2 July 09

Assalamulaikum...

Entri hari ini still pasal suami isteri... so enjoy it...

KETAT


Sepasang suami isteri telah berkahwin hampir 18 tahun. Kehidupan mereka agak mewah hasil daripada kejayaan si suami dalam perniagaan dan boleh dikatakan hampir sempurna kalau tidak kerana mereka masih lagi gagal untuk mendapatkan sebarang zuriat. Walaupun dah berusaha bermacam-macam cara tradisional seperti yang dianjurkan oleh ibu bapa dan sanak saudara terdekat, mereka masih lagi menemui jalan buntu.

Setelah dinasihatkan oleh seorang rakan rapat mereka, kedua-duanya bersetuju untuk menemui seorang pakar perbidanan dan sakit puan di sebuah pusat perubatan terkemuka di ibu negara.Tiba di klinik pakar tersebut mereka menjalani beberapa ujian mudah dan doktor pakar tersebut kemudiannya menegaskan bahawa mereka terpaksa melakukan 'sperm count' terhadap air mani si suami.

Maka oleh kerana ketika itu hari telah pun lewat, si suami pun dibekalkan sebiji botol untuk dia mengisikan air maninya ke dalam botol tersebut dan menghantarkannya ke klinik tersebut keesokan harinya.

Keesokan harinya pasangan tersebut muncul kembali di klinik tersebut dan berjumpa dengan doktor pakar. Si suami lantas menghulurkan botol yang telah di bekalkan semalam kepada doktor tersebut. Doktor tersebut tercengang melihat botol itu yang masih kosong lantas bertanya "Apa sudah jadi ni?" Sambil si isteri tertunduk rapat, si suami menjawab " Tak boleh la doktor. Dah macam-macam cara kami buat, tapi tak boleh juga."

Si suami menyambung lagi, "Mula-mula saya guna tangan kanan, tak boleh. Kemudian guna tangan kiri, pun masih tak boleh. Saya minta isteri saya tolong, pun tak boleh juga... Mulanya dia guna tangan kanan,lepas tu tangan kiri pula........ sampai dah lenguh tangan, isteri saya pakai mulut pula. Itu pun tak boleh juga."

Si suami memandang isterinya sambil menyambung lagi ceritanya "Kemudian isteri saya panggilkan dua orang gaji kami yang masih muda dan kuat tu untuk turut membantu, tapi inilah........tak berhasil juga..." keluh si suami.Doktor yang asyik mendengar itu amat
terkejut dengan cerita yang didengarnya itu sambil berfikir-fikir dalam kepalanya "Pasangan ni dah gila agaknya. Oleh kerana terlalu inginkan zuriat mereka sanggup meminta orang gaji mereka membantu. Apakah pula penyakitnya sehinggakan si suami gagal untuk memberikan sampel air maninya tu".

Setelah berfikir sebentar doktor pun berkata kepada pasangan itu. "Beginilah encik, kemungkinan kita terpaksa melakukan pembedahan".Si suami terus menjawab "Apa yang nak disusahkan doktor, bagi saja saya botol yang lain. Penutup botol ni ketat sangat!!"

Huahahahahahah

Dozo Yuroshiku

No comments:

Post a Comment