Tuesday, September 8, 2009

Bila Jari Menari 8 September 09

Assalamualaikum

2 Budak Botak

Kali jari jemari ku gatal mahu menari tentang aktiviti aku bersama Ibad Farhan pada hujung minggu lepas. Aku bukannya suka mahu bercerita tentang hal ehwal diri aku & keluarga, tetapi kali ini terkecuali, sambil meminjam ayat kegemaran Frodo "aku blogger syok sendiri" dan "ade aku kisah kau nak tulis ". Anggap sajalah entri kali ini entri syok sendiri.

Sebenarnya tiada apa yang menarik untuk aku coretkan, sekadar luahan dan beberapa kepingan aksi aku bersama Ibad Farhan yang nak aku kongsikan. Sabtu yang lepas aku & keluarga keluar membeli bahan untuk memasak di Tesco. Seperti biasa Mama Ibad lah yang paling sibuk. Aku & Ibad macam biasa mengekori sambil mencuci mata. Dalam kebosanan itu, tangan aku gatal nak mengambil gambar Ibad, hasilnya nanti boleh dilihat disepanjang entri ini nanti. Sabtu itu kami berbuka dengan menu Yong Tau Fu dan pisang goreng (pisang tanduk tu). Aku cuma makan pisang gorang sahaja kerana selepas itu aku mengeluarkan peluh bermain futsal.

Esoknya pula kami berbuka puasa dirumah Tok Peah (emak aku lah) best berbuka malam itu, lauk udang sambal & daging masak kunyit. Ibad pula lepas orang berbuka dia boleh 'layan' tidur pula. Ingat nak balik selepas dia bangun tapi lepas jam 9.00 tidak bangun-bangun juga, nak tak nak kena jugalah angkat si kecik itu untuk pulang. Di bawah ini, tatapan hujung minggu kami. Sehingga jari menari lagi... Dozo Yuroshiku..

Ibad Farhan Dalam Troli

2 Budak Botak (Kalau seorang itu boleh dipanggil budak lah)

Aksi 2 Budak Botak


Seorang Budak Botak Nak Masuk Tidur, Seorang Lagi Tunggu Dia Tidur

2 comments:

  1. muahhahahaha ibad comei.. ibad comei, ibad comei...

    papa ibad x comei... muahhahahahahhaha

    papa!! ibad je budak.. papa mukan budak k..

    ibad comei, ibad comei, ibad comei...

    pssttt papa bantal chicken litle tu saper punyer???
    ibad ke papa nyer???

    muahahhahhahhaa

    ReplyDelete